ALOHA KKLK

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Selamat datang ke blog Aloha KKLK.

Untuk makluman para pengunjung, maklumat yang dipaparkan adalah untuk kegunaan para pelajar, kakitangan dan masyarakat setempat.

Para pengunjung juga digalakkan menyumbang sebarang artikel yang dapat memberikan manfaat kepada semua.

Jika anda berminat untuk menyumbang sebarang artikel,

sila email artikel anda di
info.kklk@yahoo.com

Monday, June 28, 2010

PROGRAM SIJIL MODULAR KEBANGSAAN KOLEJ KOMUNITI


2 comments:

  1. salam1malaysia! camna nak mohon dalam talian. dah cuab banyak kali xdapat pun. kalau kita nak kursus kat kk bt beruang dan duduk kl, ada can dapat asrama tak? sebab apa, saya nak kursus sijil kulinari, tempat tu yg paling dekat ngan kl. terima kasih

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kpd PakManJutawan
    Salam1Malaysia buat semua pengunjung

    Untuk makluman pengunjung, anda boleh menghubungi terus kolej yang menawarkan program modular yang ditawarkan. Walau bagaimanapun, tidak semua kolej komuniti yang menawarkan kemudahan asrama kepada pelajar. Ini adalah kerana, objektif penubuhan kolej komuniti adalah untuk membangunkan sosio ekonomi masyarakat setempat. Namun tidak dinafikan terdapat juga pelajar-pelajar luar dari komuniti tersebut yang datang belajar di kolej komuniti berkenaan. Oleh yang demikian, anda disaran untuk berbincang dan meminta bantuan dari pegawai hal-ehwal pelajar kolej berkenaan mengenai permasalahan yang anda hadapi. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete